کاپا

سایت تفریحی کاپا

کاپا

سایت تفریحی کاپا

سایت تفریحی کاپا

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
                   

 

.من دلم هرگز نمی آید که دلگیرت کنم

یا که با خودخواهیم از زندگی سیرت کنم

 

هی نمک می ریختم با بیت بیت هر غزل

تا که با شعر خودم شاید نمک گیرت کنم

 

خواب خوب هرشبم بودی گمان کردم که تو

مال من هستی اگر هرجور تعبیرت کنم

 

گاه عاشق بودی و گاهی بلای جان من

خوب یا بد من نمیدانم چه تعبیرت کنم

 

من فقط میخواستم مال خودم باشی همین

من فقط میخواستم پای خودم پیرت کنم…

  • ۹۵/۰۷/۰۲
  • ابزار های صنعتی

من دلم هرگز نمی آید که دلگیرت کنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی