کاپا

سایت تفریحی کاپا

کاپا

سایت تفریحی کاپا

سایت تفریحی کاپا

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


شعر عاشقانه خیلی زیبا

----------------------------------------

عاشقت هستم تا در بدنم جان دارم

و کنار تو مگر نقطه ی پایان دارم؟

 

تا که عطر نفست مزرعه را پر کرده

چه نیازی به گل قمصر کاشان دارم؟

 

مثل یک رود که خسته است از آرامش خود

سمت دریای پریشان تو جریان دارم

 

موج موهات مرا بی خود از خود کرده

از سر توست اگر من سر طغیان دارم

 

تا که لرزید دلم، اشک شدم یک دفعه

من به باران پس از زلزله ایمان دارم

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • ۹۵/۰۷/۰۲
  • ابزار های صنعتی

شعر عاشقانه خیلی زیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی